DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 05.06.2009 20:49:53

"OUR CULT OUR PRIDE"

Recenze-Hudba
Více recenzí na

The Offenders-Action Reaction
Nový počin této skupiny z Itálie mě potěšil hned svým obalem. V nápisu Offenders figuruje trojanská helmice, nahrazující písmeno O. Zbytek se pak táhne především v duchu mods. Skupina je vyfocena za vespou na velkym targetu, který je pod nimi. Nápis action reaction je potom vyvedený v pop artovém stylu. K tomu parca coaty a jiný stylový oblečení. Na zadním obalu alba potom můžeme najít vedle seznamu skladeb northern soulovej motiv, v kterém je vepsáno jméno kapely a alba. Ale teď už k muzice. Názvy písniček mluví za vše. Písničky jako 1969Brigade, For the rudegirls, Ready steady go nebo Dress smart doplňujou dojem celého alba. Texty jsou anglicky, takže neni tak těžké jim porozumět. Hudebně bych to určil jako směs našlapanýho 2tonu, semtam nějaký pomalejší kousky, který maj blíž spíš k reggae. Ve většině songů jsou dost výrazný organy, což je u týhle muziky podle mě hodně důležitý. Celkově vyvedený album, i když některý písničky podle mě nemaj daleko k lacinějšímu současnýmu ska, kterýho je všude plno. Stejně ale doporučuju, když už pro nic jiný tak aspoň pro texty a booklet..

The Aggrolites-IV
Tak tahle kalifornská stálice na současným poli ska a reggae muziky vydala nový album. Jmenuje se prostě 4(psáno římsky) a je našlapaný úctyhodnym počtem dvaceti jedna písniček. Album aspoň podle mě nepřináší nic převratného a spíše pokračuje ve specifickém stylu, na který jsme u téhle skupiny zvyklí. Ve svých písních kombinují reggae, ska, ale i soul a funk. Ostrá kytara, výrázny hammondky, prostě to, co známe již z předchozích alb se vyskytuje i v jejich novém počinu. V některých písničkách můžeme shlédnout sound early reggae, například v písničce Musically on top, která je čistě instrumentální (ještě se skladbou Soul Gathering), a písnička What a complex se táhne v podobném duchu a náramně hodně mi místy připomíná například Toots and the Maytals. Logicky jsou některé písnička spíš nakopávačky a některé spíš pomalý uspávačky, ale každopádně doporučuju. The Aggrolites hrajou prostě svojí specifickou, originální muziku a ne každýmu se musí líbit, ale kdo byl jejich fanoušek do teď určitě nebude zklamanej, protože album prostě jede v podobných dobře vyjetých kolejích.

Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek